کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317838 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعداد کاربران ایرانی GPRS موبایل

GPRS
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، نگاهی گذرا به آمار کاربران روش‌های مختلف اتصال به اینترنت گویای آن است که سال گذشته مردم بیش از همه از شیوه GPRS برای اتصال به اینترنت بهره برده‌اند و پس از آن به ترتیب دایال آپ، فیبر نوری، ADSL و درنهایت وایمکس سایر شیوه‌های استفاده شده برای ورود به دنیای مجازی بوده‌اند.

حدود ۳۲ میلیون و ۶۹۶ هزار کاربر در سال ۹۰ وارد فضای مجازی شده‌اند و ضریب نفوذ اینترنت کشور حدود ۲۳/۴۳ درصد تخمین زده شده است که در این میان سهم کاربرانی که با GPRS وارد اینترنت شده‌اند به مراتب بیش از کاربران سایر روش‌ها است.

بنابر آمار ارائه شده از سوی مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) در سال ۹۰ حدود هفت میلیون نفر از کاربران کشور از شیوه سنتی دایال‌آپ برای اتصال به اینترنت بهره‌ برده‌اند و حدود ۱۷/۹ درصد از این جمعیت از این شیوه استفاده کرده‌اند. اما اینترنت پرسرعت یا همان ADSL که اخبار متعددی مبنی بر رشد چشمگیر آن ارائه شده نیز طی این سال حدود چهار و نیم میلیون کاربر را جذب خود کرده و حدود ۶ درصد از کل اتصالات به دنیای مجازی را در برگرفته است.

با این وجود محبوب‌ترین شیوه اتصال به اینترنت در میان کاربران از طریق تلفن‌های همراه بوده است و GPRS با بیش از ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار کاربر حدود ۸۵/۱۸ درصد از اتصالات کشور را به خود اختصاص داده است.

شیوه اتصال با وایمکس هم با بیش از ۸۶۷ هزار کاربر حدود ۱۵/۱ درصد از مجموع اتصالات فضای مجازی را در برگرفته و پس از آن اتصال از طریق فیبرنوری با بیش از شش میلیون کاربر حدود ۰۷/۸ درصد از مجموع اتصالات را به خود اختصاص داده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10987 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/06/19 تعداد مشاهده: 1846
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

جواد جهان بازی 1391/06/20 02:00
ببخشید شش میلیون کاربر فیبر نوری از کجا پیداشون شد؟و اینکه چند نفر از کسانی که جی پی آر اس رو بر اساس تبلیغات در تلویزیون انتخاب میکنند به استفاده از اون ادامه میدن؟ ایرانسل که اکثرا قطعه همراه اول هم که سرعت در حد توهین به مصرف کننده
شهریار 1391/06/19 21:58
دقیقاlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/06/19 21:54
مشهدکه بودم سرعت اینترنت موبایلم حتی تو ده کوره هاش هم عالی بود[باوجودکمترین انتن]وراضی بودم الان سراسیاب ملاردم اینجا ازلحاظ کانکت شدن وسرعت 10برابرازدایل اپ بدتره خیلی خیلی خیلی وحشتناک مزخرفه درست مثل خودایرانسل
ناشناس 1391/06/19 20:14
1- ظاهراً در صدها، «ضریب نفوذ» را محاسبه کرده اند نه «درصد از اتصالات کشور» یا درصد ها را اصلاح کنید، یا متن را!
2- کلاً در خبر مشترک بودن در نظر گرفته نشده است. من در محل کار و منزل adsl استفاده میکنم، ولی در مترو و اتوبوس و مسافرت از GPRS. چند نفر حساب میشود؟
موفق باشید.
محمد رضا اعتمادی 1391/06/19 14:29
برای اینکه اسان ترین روش هم همون جی پی ار اس است شما یک گوش نوکیا ویک سیم کارت ایرانسل با یک کامپیوتر شخصی که این روزها کسی نیست که نداشته باشه همه دارند.. و یک بسته ی یک ماهه جی پی ار اس ایرانسل را به قیمت 5 هزاز تومان فعال می کنی و از اینترنت با سرعت نصف adsl استفاده می کنی دیگر راحتر از این روش هم پیدا میشه ؟